idil1990
Genel olarak nasil boyu kilosu da ust sinirlarda mi iri mi bebeğiniz? Lütfen korkmayın bunlar genelde genetik oluyor. Her ay düzenli kontrole gittiğinizde zaten doktorunuz ölçüyor. Anormal bir sey olsa size söylerdi. Ben cok cok araştırdım korktum ama sonra korkumun yersiz olduğunu anladim çünkü genetik. Buyuk çıkıyor ölçümlerde ama bakinca öyle bir anormallik yok. Hatta birinci ay kontrolünde doktora gittim. Bana istersen icin rahatlasın ultrason cek dedi tabii ki çekmedim. Korkum da gecti gitti zaten. Bir de persentil grafigi var mi elinizde aylik durumu gösteren. Doktorum Bana dikine ilerleme olursa bu grafikte o zaman endişeleniriz demişti. Yani ani sicramalari kastetti