Kızlar benim bebeğim 3 buçuk aylıkken dönmeye başladı ve başlayaldan beri hiç bir şekilde beşikte uyumuyo yeterince alan olmadığı için sürekli ağlayarak uyanıyor hiç bir beşikte yatmıyo park yatak vs de denedim benim yanımda da yatmıyo çünkü yatakta emeklemeye ve ayağa kalkmaya başladı 6 aylık henüz ama aşırı hareketli şuan için yer yatağı yapıp orda yatırıyoruz ama yastıkları iteleyerek sürekli yatağın dışına çıkıyo artık ne yapacağımı şaşırdım ne yapabilirim nasıl bişey olabilir lütfen yardım edin uykularım kaçıyor bişey olacak diye