Zeliserts Bebeğim bir emmede ne kadar cc süt ile doyar ? Sağdıgınızda gelen süt Ne kadar acaba ? Sütümün az mı çok mu olduğuna karar veremiyorum. Ne zaman sağsam 30-40 cc sütten fazla süt alamıyorum 🥺
ocaklardantuci Zeliserts bende de aynı Cc çıkıyor max 50 Cc olmuştur. Bebeğim iri bebek kilolu doğdu inanılmaz meme bağımlısı çok iştahlı o yüzden doktor tavsiyesi ile istemeye istemeye mama takviyesine başladım. Sütümü arttırmak için uğraşıyorum 1 aydır. Stılltea anne çayı, solgar bira mayası B12 vitamin ve galactago damla kullanıyorum. tabii yaklaşık 3 TL de su. En iyisi galactago damla gibi şuan 1 aylık gözlemim. Burda bekliyeyim bakalım tecrübeli anneler fikir verir bize 🤔
Nesso Zeliserts herkeste aynı dert var yaaa off ben de aynı senin gibiyim süt arttırmanın yollarını arıyorum
Mimarannee Zeliserts ben sağıp veriyorum sütümü . 3 -4saatte bir sağıyorum 160-200 cc arası çıkıyor . iş için bir miktarını depoluyorum. 80-90 cc içiyor 53 günlüğüz.
isun ocaklardantuci 19 günlüğüz yemediğim içmediğim şey kalmadı bulgur pilavı bnde de en cok işe yaradı beslak damla kullandım humana çaylardan bitirdim fark göremedim nasıl artacak bilmyrm her gecen gün mama daha fazla istiyor keske çözüm olsa
Zeliserts Gmzdgs 3.5 aylık işe başlayacağım o yüzden süt bırakmam gerekiyor . Ama bu sütün bir seferde karnını doyuracağına emin olamıyorum
Gmzdgs Zeliserts bi süre sağcagın göğsunu verme 3 saat falan öyle sağ canm hiç bir pompa bebek kadar güçlü cekemez bekleyip öyle sağ yine 30 40 cc çıkıyorsa yetmeyebilir
Zeliserts Nesso yok her şeyi deniyorum acaba makineler mi az sağıyor bebeğim belki daha çok emiyordur diye düşünüp kendimi rahatlatmaya çalışıyorum ama olmuyor
aycanoyan1 Benimde öle 15 günlük bebeğim her sağmada 30 40 cc çıkıyor. Sürekli memede ağlıyor Günde 1 veya 2 30 cc mama veriyorum ek. Mama verince ağlamadan uyanık bir şekilde duruyor. Sanırım doymuyor sütümle. Bende bekleyeyim burada tecrübeli anneleri..
AntikSokrates aycanoyan1 yemin ederm beni anlatmışsınız meme emiyor sonra ağlıyor karnı gurulduyor yavrumun napayım mama veriyorum bende 😔 çok üzülüyorum 60 cc fln veriyorum
Nesso Zeliserts aynen ben de öyle valla manuel pompa aldım silikon aldım otomatik aldım hepsiyle deniyorum ama bebeğin emiş gücü daha yüksek diye düşünüyorum çünkü sağım yaptıktan sonra mememi sıkınca tekrar süt geliyor
Emel7 Zeliserts kesinlikle öyle bebek sağılandan daha çok emiyor. Ben bebegi hassas tartı ile tartıyorum sonrada emzirince tartıyorum. Baska bir zamanda sagip deniyorum. Sağdığım zaman cok daha az çıkıyor
Mimarannee Zeliserts bol bol su ,sıvı, bol yemek . Her gün sıcak duş ,en az 5-6 saat aralıksız uyumaya çalışıyorum. Üzüm kompostosu çok tükettim ,bulgur pilavı da keza acayip işe yaradı bende ve en önemlisi sağıp beslediğim için düzenli sağım yaptım. 15 er dk.
Ferideserhat Manuel makine ile elektrikli makine de fark ediyor ben daha önce manuel ile az sagıyordum suan baby plus un elektrikli makinesi var masaj yaparak sagıyor genelde 80 100 arası cıkıyo 3 4 saatte
Zeliserts Ferideserhat bende bayb plusın elektriklisini kullanıyorum . En son derecesine alıyorum sonuç değişmiyor 🥺
Ferideserhat Zeliserts bol bol su öncelikle maltana iciyorum bir de bestlak damla Bi de bitki cayı aldım arttırıyor onlar Bi de senin stres yapmaman lazım dinlenmen lazım süt gelse de gelmese de 3 saate Bi sag ki beyine sinyal gitsin süt lazım olduğuna dair olur insallah Rabbim o yavrununda rızkını verir 🙏🤲
Havvabukre Zeliserts canım gece yatmadan bir bardak sıcak suya iki yemek kaşığı pekmez köy bir çay kaşığı tereyağı koy güzelce karistir iç çok süt yapıyor burda bir arkadaş demişti Allah razı olsun ondan ben yapiyorum