22 günlük bebeğim var aürekli aglıyo sürekli emiyo aglıyo koyuyorum aglıyo kucgımsa susuyo sonra yine aglıyo kakasını yaptı karnını ovdum masajla emzirdim hala aglıyı bugğn nurse harweys ve bio gaiua aldım gene yoook gene yok rezene kimyon milk tea ıhlamue heosini içtim gaz değil mi bu ya niye aglıyo uyumuto uyuamıyorum bitkin durumdayım emzikte almıyo cok cırt sesle aglıyo yarın doktra götürxm ne derdi var bunun taaaa öfff bayılmk üzereyim