Oze benim.bebegim 8 aylik önce mont aldım sonra astronot mont aldım civilden. Eve geldim çok dardı giydiremedim büyük olmasın rağmen..sonra geri verip tekrar mont aldim. Altını zaten kalin giydiririm. Ayrıca kışın bir yere gideceğimizi sanmıyorum.. hastane kontrolüne gittiğimizde araba ile gideceğimiz için mont giydiririm diye düşündüm.