Bebeğim her gece emerken ağlıyor. Kendini geri çekiyor, iki emip bırakıyor, sinirleniyor. Yarım saat böyle uğraşıyorum sonra uyuyakalıyor bende uğraşmıyorum maalesef uykum ağır basıyor. Yatağına geri koyuyorum.1 buçuk 2 saate tekrar uyanıyor. Gündüz hiç sorunumuz yok ama gece olsun istemiyorum bu yüzden. Ben sebebini uykusunda emmek zor geliyor ona bağlıyorum. Doğru mu bilmiyorum.
Sabah vicdan yapıyorum aç kaldı diye.
Benim gibi olan var mı neler yapıyorsunuz?