AlpTunam 15 gün önce doğum yaptm.Doktor mixovil fitil verdi. Emzirirken bu fitilden kullanan var mı acaba. Prospektüste 24-48 saat emzirmeyin diyor.
AlpTunam Lidya-t biraz enfeksiyonun var dedi. Hap verirdim ama emzirdiğin için vermiyorum dedi. Ama prospektüste öyle yazmıyor. İlk defa gittiğim bi doktor, güvenemedim de.