Ozdemir1 Elizabetyyy bence normal bizimki ayına göre ileride gidiyormuş 4 ay 23gunluk 70 cm dedi doktorumuz
Tortilla_ Elizabetyyy Bizim boyumuzu hep yanlış ölçüyorlar sürekli . 5 aylıkken 65 dediler 5 ay 11 günlük iken 68 dediler. 6 ay olduk sağlık ocağında 68 dediler. Her ay aynı sıkıntıyı yaşıyoruz
Aisehuma Ozdemir1 cok değilmi boyu benim kızım 7 ay da 71 cmdi doktor normali 68 sizinki uzun demişti o ayda 70 cm baya uzun geldi baana belki anne baba uzun diye olabilir bilemedim