ilayceylin bizim cok şükür gazımız falan yok doğduğundan beri sallamamaya çalıştim kaynanam falan salla et pişman olcaksn dediler ama sallamadm cok şükür uykusu gelince tw izlerken yada yanına uzandğimda uyuyor gazını da kendi çıkarıyo artık öyle sırt owalamıyoruz yani bi taktik yok kmseyi karıştrtmamaya çalıştım çok şükür 🙏