AzraMira_ 19 eylül tarihin de 33+1 haftamdayken sürpriz bir şekil de tek yumurta ikizlerime doğumum gerçekleşti . Bir kızım 2170 diğer kızım 1680 gram doğdu . 2170 gram doğan kızım bir hafta sonra taburcu olurken diğer kızım hala küvez de . İki hafta hiç göremedim . Bu hafta doktor anne bebek teması için çağırdı emzirme saatlerin de gidiyorum . Fakat bebeğim hala emmiyor . Hemşireler biberon ile 30 mL verdiklerin de sadece yarısını alabiliyor çabuk yoruluyor . Emme refleksi çok zayıf . Doktor da normal diyip biran da geleceğini söylüyor . Böyle bir durum yaşayan oldu mu? Çok üzülüyorum 22 gün oldu 😔
duygukoc AzraMira_ bende 36 haftalık doğum yaptım 2 gün küvezde kaldı o 2 gün emme refleksi yoktu ama eve geldiğimde emzirmek için kucağıma aldığımda maşallah oğlum hemen emdi oysaki hastanede emme refleksi yok şuan denmişti inşallah seninkide biran önce emer canını sıkma üzülme sütün azalmasın
Mucizemsinsenn AzraMira_ benimki erken dogmamasina rağmen emme refleksi gelişmemiş demişlerdi . Sonra bı anda bı kere de aldı ve devam etti alır bı anda kuzum üzülme . Onu da dağ sağlim inşallah evine getirirsin
simsekmevlude AzraMira_ Bende 34. Haftada doğum yaptım canım benim bebeklerimde 1 hafta kuvöz de kaldılar malesef 😌 emmeleri zayıftı emzırmeye gırtıgımde gogsumde uyuyolardı bıberonu yavasca ıcıyolardı sabırlı ol zamanla gelısıcek daha cok kucuk cene kasları zamanla oturuyo.Benımde bi oglum cok yavas yoyordu sabırla zamanla duzeldı 2 ay 18 gunluguz hergun dahada ıyı oluyo emmelerı..İnşAllah tez zamanda bebegın yanına gelır evde oldugunuzda zaten senınle daha cabuk alışıcak emzıkde kullanırsın ben cok yararını gördüm bibs emzık kullanıyorum damaklıları almadılar
Mom62636362 AzraMira_ evet seni çok iyi anlıyorum, bunun için emzik iyi geliyor, ben de emzik verdim ikizlerime, onlar da 32 haftalıkken doğdular, emme refleksleri henüz oluşmamıştı, sonda ile beslendiler ilk etapta. Asla pes etme, memeni ver mutlaka
Sarisey AzraMira_ benim de ikizlerim kuvezde kaldi biberonu aliyorlardi ama meme almiyorlardi. Sonra eve geldikten sonra biberonu da ememediler. Yaklasik 6-7 biberon degistirdik ve zamanla duzeldi. Meme almadilar hic o konuda bir bilgim yok. İzledigim bir videoda anne parmağını bebegin agzina koyuyor bebek parmagi emerken ayni zamanda da siringayla mama sıkıyordu bu sekilde emme refleksini gelistirmislerdi