Diyalizteknikeri ah ah benim kızımda hep kusardı böyle biraz süt kıvamlı gıbı çok yediği için sindirmiyomus. Ve reflü vardı bizde . Çok şükür bitti. Kaç yedırıyosanız biraz azını deneyın ben 2 aylıkken 80 cc yedırıyosum anne sütü sonra 60 yaptım hemen rahatladı. Ve yedireken biraz yedırıp gaz çıkartıp tekrar yedırın.