Merhaba hanımlar yeni ev aldık şükür 😊 aldığımız ev kirada olduğumuz eve göre baya küçük olduğu için maalesef oturma odam sığmıyor 😔 elden çıkarıp mecbur yeni bir takım almaya karar verdik odam 15 metrekare ve dikdörtgen L koltuk takımı için çok uygun ama bana hep itici gelmiştir L koltuk 🤦🏻♀️ Kullananlar artıları eksileri nelerdir acaba