Arkadaşlar bebeğim tam 2 ayını doldurdu. Normalde günde 3-4 kere hatta bazı günler 5 kere kaka yapan bir bebekti. Ama 2.ayı doldurduk ve aniden günde 1 kere kaka yapmaya geçti. Bi sıkıntı mo vaaR yoksa artık eskisi kadar kaka yapmayacak mı bilemiyorum bunla alakalı tecrübesi olanlar yazarsa çok sevinirim…