Tshin1 aynı durum bızdede var sutum kesıldıgı ıçın sadece mama ıle beslenıyor. Hıpp bızımkını doyurmadı evolvıada nısasta var dıye bıraktık. Şımdı sma kullanıyorum ancak felaket gaz ve kabızlık yapıyor. Bebelac golda geçmeyı dusunuyorum onun ıyı oldugunu duydum. Bu arada bıberonumuz dr browns.