Munachi hiç korkmayın . Küçükken ameliyat olması daha kolay ve iyi ben 7 yaşında oldum herşeyi farkındaydım çok korktum. Annem de sizin gibi geçer gerek kalmaz diye ertelemiş ameliyat ettirmemiş ağlayınca felan fıtığım çıkıyordu annem bantlıyordu felan baktı ki böyle baş edemeyeceğiz ameliyat ettirdi rahatladım. Hatta çok zayıftım o fıtık kilo almamı engelliyormuş sonra tosun gibi büyüdüm 😂 daha da zayıf halimi gören olmadı