Bebegim 3 aylık ve 2 gündür kulak ağrısı çekiyoruz sanırım eli hep kulağında napicagimi bilmiyorum sürekli agliyor internetten okudum zeytinyağı falan damlatin diyor ama korkuyorum açıkçası yapan var mı yada başka birsey önerebilir misiniz hastaneye götürün diyecekler olacaktır çevremdeki her hastane pandemi hastanesi ve götürmeye korkuyorum lütfen bir çözümmm 🙏