Merhaba hanimlar, oglum 1 yasinda ve kopek disleri yada azi dislerini cikartiyor. Eli hep agzinda ve cok salyasi akiyor. Bununla birlikte sirf gogsunde ve sirtinin yarisina kadar kucuk kucuk noktalar var isilik gibi. Dis cikarmada boyle seyler olurmu karsilasan varmi? Bi kere daha olmustu doktor bi krem vermisti ama sanirim tamda hatirlamiyorum ama ozamanda dis cikariyordu ama tam emin degilim. Atesi yok, istahi ve durumu iyi. Dis cikarmada oluyormu vucutta boyle seyler?