Elaa11 Arkadaşlar 4. Aya girince demir ilacina başlamak gerekiyormuş sağlık ocağindaki hemsiremiz öyle söyledi.siz hangi ilacı kullaniyorsunuz
Aralik2019 Elaa11 monovit kullanyrzda bizim kullandgmz ilaci ne yapcksn onu anlamadm.herks farkli kullanyr
sevgiic Elaa11 newvit kullaniyorum saglikocaginin verdigini almadim doktorumuz bunu onerdi icerigi en dogal olan demir takviyesi demisti
ayazasaf Aralik2019 öneri almak istemiş olabilir :) ocean microfer kullandık ama kan değerleri düşük olduğu için ferifer 40 yazdı doktoru daha sonrada ferro zinc
Elaa11 Aralik2019 sağlık ocağı doktoru şunu mu yazsam bunu mu yazsam dedi de bnde merak ettim herkes ne kullaniyor
ayazasaf Aralik2019 sağlık ocağı bize d vitamini vermişti kullandık oğlum krizlere girdi sabcıdan morarırdı ağlamaktan. Kendi doktoru önermedi onların içindeki parabenin zaralı olduğunu söyledi. Bizde dolayısıyla daha temiz içerikli şeylere yöneldik ve gerçekten o damlayı bıraktıktan sonra çocuk sakinleşti
NesAli Aralik2019 paraben var sağlık ocağının verdiği ilaçlarda. Bi araştırın isterseniz sonra kullanıp kullanmamak sizin tercihiniz tabi 😊
Angel_45 saglik ocağı vegaferon verdi persbe günü akşam damlattim gece çocuk uyanırken heo ağladı anlamadım tabi cuma da aynı huysuzluk falan 3 gündüz kaka da yapamiyo kullamdigimizdan bu yana dün dün sabah vermedim gece hiç aglamadi