Bebek111 ben dusa girecegim zaman ustumu cikarmadan once ((ALLAHIM SEN BENI CINLERIN PERILERIN SEYTANLARIN DISILERI’NIN VE ERKEKLERI’NIN HER TURLU KOTULUKLERINDEN KORU, AMIN)) Diyorum.. dusa baslarkende normal gusul abdesti diye niyet edp abdest aliyorum sonra dusumu aliyorum, sonrasinda kulak deligi vs oralari hallediyorum o sirada da ((ALLAHIM SUYUN TEMIZLIGINI BANA BENIM PISLIGIMI SUYA VER DIYORUM)) 😊