Littleprence cnm benim benim bebeğimde de var hatta bazen öle bir sıçrıyorki korkudan kasılıyor bebeğim o yüzden gece uykularında yarım kundakla rahat uyutuyorum kesintisiz uyuyor bu sıçrama doğustan gelen refleks olarak geçiyor korkutuyorlar falan hikaye o daha melek napsın lar bebeğe en fazla kendi elinden kolundan korkar yeni keşfetmeye başladığı için ama sen genede duanı et dua herkesi rahatlatır bu refleksler 4. Aydan sonra azalıp kaybolmaya başlıyor merak etme birde yüz üstü yatırabiliyorsan öle yatır o şekilde sıçramıyor