bgmarik 3 ay önce aldık keşke daha önce alsaydık dediğim şeylerden oldu. Havlular, çoraplar yumuşacık oluyor. Ben her şeyi ütülerdim. Artık neredeyse hiç ütü yapmama gerek kalmadı. Ayrıca balkonda çamaşırlar çok tozlanıyordu şimdi rahatlıkla giyiyoruz evin tozu da çok azaldı.