Eylul06 2 gündür ateşimiz var en yüksek 39.8 oldu dolven calpol 4 saat arayla veriyorum eli agzında sürekli ek gıda da yemiyor diş mi ki eşim diş diyor bademcikleri temiz
Rbia Eylul06 diş ateşi bu kadar çıkmaz canım. Bi hastaneye götür bence enfeksiyon olabilir çok yükselmiş ateşi
Rbia Eylul06 inanıp inanmamakla olmaz bu işler çocuğun sağlığı söz konusu. Anlat güzelce diş bu kadar ateş yapmaz diye götürün bence Bi hastaneye canım.