Civciv3535 Doğum yapalı 2 ay oldu ,bende bunu düşünüyorum, ne zaman olacam diye 🙄bide insan korkuyor ya hamile kalirsam
Doruks_mom Civciv3535 canım regl olmadin diy korunmadan ilişkiye girme arkadaşım 3 aylıkken bebeği hamile kaldı bu yüzden
Hhilal2310 MrwBirce 37 inci günümde oldum ama az oldu sonra kesildi bir ayı geçkin olmadım doktorumla görüştüm 1 sene bile olmayan var çok normal olmaman dedi doğum sonrası düzensizlik olabiliyormuş 1 ay kadar önce sprial taktırdım ondan sonra hastalandım o düzene sokuyor diyor doktorlar