Merhaba arkadaşlar yaziyimmi yazmayimmi bilemedim işe yaramayan olurda beddua eder diye😁 ama yinede dedim belki olmaz herkez e iyi gelir herkezin göğsü sütle dolar bebekler doyar anne sütüyle🥰 ben bayadir herşeyi kullanarak sütümü artırmaya çalışıyorum sütüm şuan iyi çok şükür kullandiklarima gelince e bebekten aldığım
. Galactago
Ve
Moms tea çayı
İkisi ni birlikte kullanıyorum çok şükür sütüm geliyor artık bence sizde bindeneyim bişey kaybetmezsiniz çay 19.99 diyeride 60tl