Omerinannesi342 Oğlum 13 aylık oldu ama hala gaz sancısı var. Bestiron Demir damlası kullanıyoruz acaba bu damla gaz yapıyor mu?
Miraykiz58 Omerinannesi342 biz de kullanıyoruz ama yapmıyor. Acaba yediği biseylerden olma ihtimali var mı?
Omerinannesi342 Miraykiz58 herşeyi denedim canım laktozsuz yoğurt bile denedim ama yok hala gaz sancısı var. Arkadaşımın oğlunda olmuş da ondan bir sorayım dedim
Miraykiz58 Omerinannesi342 belki oğlunuza o etkiyi göstermiştir. Doktorunuza veya sağlık ocağı hemşirenize danışabilirsiniz aslında