Arkadaşlar kızım şuan 10bucuk aylık şu bir haftadır ağzı çok salya akıtıyor ve iki gündür 38gecmeyen ateşi oldu ateş neyseki şuan ateş yok fakat böyle bir huzursuzluk asla yaşamadı yani kucağıma alsan ağlıyor ek gıdayı istemiyor kendisi eliyle yiyecek hiç birsekilde memnun değil 2gundur uyku yok uyuyunca çığlık çığlığa uyanıyor.. bunlar dış belirtisi olabilir mi ? Yarın hastaneye götürücez ama sizler yaşadınız mı böyle şeyler