Senemmm11 durummtpc size birşey sormak istiyorum sezaryen doğum yaptım da ben Karnım uyuşuk elimle karnıma dokunduğumda bile bi değişik hissediyorum dermaroller ile nasıl hissederim acaba ya yapabilir miyim bilmiyorum. Sizin sezaryen mi yaptınız doğumunuzu
durummtpc @mhmt123 Senemmm11 benimkileryok denecek kadar azaldi son 1 haftadır biraz aksattım bebekten dolayı ama yine devam edeceğin 1 aydan sonra sadece krem syruluyo bu şekil devam edeceğim
MarlaSinger Tekrar doğum düşünüyorsanız denemeyin benc. Tekrarlayınca daha çok oluyor çünkü. Benim ikinci doğumumda belimde hiç olmayan çatlaklar çıktı. Ama bende deneyeceğim