Kızlar kaç gündür üstümde bı kırgınlık var. Kafamı kardiramiyorum amaMevsimseldir dedim üstünde durmadım. Kaç gündür sirkeyle gargara yapıyorum mikrop varsa kirsin diye. Ağzım boğazım felaket yanıyor bu esnada. Bugün de bı baktım dilimin arkası yani boğazım doğru olan taraf su toplamis baloncuk baloncuk olmus. Neden böyle bişey olmuş olabilir ki başına gelen var mı ?