Deletedmom299 Selam kizlar. Gecen hafta doktor regl söktürücü vermişti bana sabah aksam iciyordum bugun unuttum sabah icmeyi suan disardayim ilac evde unuttum. Sabah icmedim eve gidince aksam olani icicem ama sabahki kaldi bisey olur mu ya ??
Deletedmom299 Gizemiray02 iciliyormus geçen hafta doğum yaptiran doktoruma gittim kanamam olmuyor 8 aydir diye o şekilde verdi emziriyorumda dedim.