Melindaninannesi Merhabalar deerma f325 soğuk buhar makinesi kullanıyorum bebeğim için. Çok güzel nemlendiriyor o konuda çok memnunum evet ama birkaç gündür kötü koku alıyorum ferah bir koku gelmiyor. Yaşayan oldu mu ? Neden olur ? Çözümü ne acaba ?