Merhabalar bu benim ikinci sezaryanım gebeliğime 75 ile başladım ameliyata 97 ile girdim doğumdan sonra 86 kiloya düştüm o şekilde de kaldı bebeğim 3 aylık ve ben bu kiloyu nasıl verecem psikolojimi bozuyor artık ve eşim sürekli ayı gibi oldun şöyle oldun böyle oldun diye laf söylüyor kilo vermek için ne yapabilirim biraz fazla yiyorum çok acıkıyorum ne yemeliyim neleri kesmeliyim yardımcı olurmusunuz lütfen(emziriyorum)