Buseklcg ben saç dökülmesinden mahvolmuş durumdayım. En son hallales şampuanı duydum çok iyi diye. Yeni aldım kullanıyorum bakalım umarım etkisini görürüm. Ama çok övülüyordu.
Yüzüme çok çok duzenli olmasa da la roche posay yıkama jeli, göz altı kremi ve nemlendiricisi kullanıyorum. Onun altına sinoz altın ışıltılı serum. Kaşlarım da döküldü. Onun için incia kaş kirpik serumu kullanıyorum. Ama hepsinden öte yeni bir marka keşfettim. Müthiş serumları var. Adı ordinary. Leke için, yaşlanma karşıtı için, pek çok özelliğe göre ayrı ayrı serumları var. Biraz pahalı ama elimdeki serum bitince deneyeceğim. Bir araştırmanızı tavsiye ederim.