Alazartun Bebeklerimizi huzursuz eden ağlatan bizi uykusuz bırakmlarına sebep olan gaz sancıları için eş dost akraba diğer yeni annelerin kulaktan dolma ya da deneyip memnun kaldıklarını söyledikleri bin bir çeşit öneri var. Sadece sizinle araştırıp yapılmasının uygun olmadığını öğrendiğim uygulamaktan son anda vazgeçtiğim yada bir iki denemeden sonra bıraktığım o malum gaz sancılarını Yok ettiğine inanılan ama içeriğinde daha sıkıntısı veren şeyleri paylaşacağım . Rezene kimyon ve anason tohumlarından çay yapıp içen ve bebeklerine içiren anneler❗️ Rezenenin içerisinde bulunan maddeleri araştırmanızı öneririm. Kısadan bahsedecek olursam içinde uçucu yağlar anetol estragol kumarin ve flavonoidler bulunur.anetol nörotoksit bir madde olduğu için nöbet geçirmeyi tetikler. Yetişkin bile olsa epilepsi hastaları asla kullanamazlar. Teorik olarak anne süt üretimini azaltır. Rezenenin aşırı tüketimi bebekte ve anne de uyuşukluk kusma hipoteye sebep olur ❗️ Dediğim gibi daha detaylı araştırmanızı öneririm... Kimyon için kötü bir bilgiye ulaşmadım fakat anason kullanımı da bir hayli kafa karıştırıcı. Bir de Gaz sancısı çeken bebeklerimizin topuklarına bir damla olacak şekilde acı elma yağı önerisi yapılıyor. Karınlarına da bir damla olmak şartıyla masaj yapabilirsiniz diyenler var... Acı elma yağının içerisinde; Tujon camfor isimli zehirleri içerisinde barındırıyor. ! Umarım deneyen anneler uygulamayı bırakır denemeyenlerde hiç kalkışmaz.. Bebeklerinizle gazsız huzurlu geceleriniz olsun.. 🤗