Kızlar adetimin 11 . Günü bugun aslında kanama 6. Günde bitti ama 3.4 gün kahve geldi Bugün bitti diye duş aldım çünkü beyaza dönmüştü az önce gittim yine kahve gelmiş. Bu ilişkiye engel mi ?? günah olur mu ?? Yani adetli mi sayılıyorum eşime bitti dedim sevindi garip 🤪 ama kahve geldi yine😭 Ayrıca bu normal mi ya 10 gün hep böyle genelde 8 9 gün uzuyor 9 ay oldu doğum yapalı😒