Takılırken adetli olmak şart değil 40 im çıkınca kanamam bittiğinde taktırdım doktora çıkartırken adetin 3 gününde olman gerekliymiş. Takıldıktan kanama 2 gün sürdü sonra geçti öyle çok agrimda olmadı sonradan çok ağır bir şey kaldirmadiktan sonra sprialin kaymaz dedi. Takılırken zaten hissetmedim