8 aylık kızım var maalesefki rahatsızlığımdan dolayı antibiyotik kullanmaya başladım günlük 6 tane emziriyordum ama bıraktım 15 günlük tedavim var sütüm kesilmemesi için ne yapabilirim zaten sütüm çok değildi mama da veriyordum şimdi tamamen mama ve ek gıdayla devam ediyorum