Anneler merhaba dün kayınvalidem köye gidelim dedi beraber gittik 24 dereceydi evin içi soba yaktık 8 aylık oğlum üşümesin die bügün sabahtan beri 4 kere kaka yaptı son yaptığı çok cıvık ve yeşildi acaba bebeği orada üşüttüm mü ya aslında iyi giydirdim ama bilemedim böyle olunca normalde günde 1 defa yapardı tecrübeli anneler ne yapmalıyım