Katibee hayır, 1.aydan sonra bağırsak düzenleyici veriliyor zaten, bizde 35 günlükken başladık şu an 2.5 aylığız 10 gündür ikisini de kullanmayı bıraktım. bebeklerin gereksinim duydukları dönem bu aylar oluyor, büyüdükçe desteksiz gaz çıkarmaya başlıyorlar o zaman gaz sancısı diye bir şey kalmıyor, takipli olduğunuz bir doktor varsa danışabilirsin yinede 🌸