aLmisMomSs valla biz aldık 50 TL ye gelmişti hem kendi evimize hem kayınvalidemin evine benim bebeğim daha 5 aylık kullanamadık henüz ama kayınvalidemin evindekini eşimin teyzesinin çocuğu kullandı gelip gittikçe gayette rahat ettiler iş görüyor yani anlamsız fazla para vermeye gerek yok diye düşünüyorum alın derim