Basakaya mart nisan yine soğuk oluyor ben içine ayaksız giydiriyorum dışına patikli olandan giydiriyorum çok ufak oldukları için soğuk alabiliyorlar herşekilde dışardan da çok geliyor zaten ama en çok dediğim gibi zıbın pijama takımı büyüdükçe dışarda giyinecekleri kıyafetleri alırsın çok hoşuna giden bi kaç bişey olursa da doğduğu zamandan ay takibi yaparsın ona göre alırsın çünkü alışveriş esnasında kendini kaybdediceksin bebek kıyafetleri içinde en azından ilk alışverişinde içinde kalmaz çok beğendiğin bişey olursa hesapla ve Al canım 😉🥰