pikacuu dediğim gibi bu bi hastalık değil canım sütün artık yağlı değil demekki o yüzden olabilir benim oğlan abi gece çok emmedi sabaha kadar 2 defa emdi sabah kakasını yaptığında yeşildi gün boyu sıksık emzirdim iyice doyduğundan emin oldum bi daha ki kakası normal sarıy dı