Kızlar bogazım düğüm oldu kendimi zor tutuyorum bebegi korona olan varmı belirtiniz neydi kızım çok halsiz çok hareketsiz çok korkuyorum biri bişey yazsn
görmcemn kocası karantinaya alındı alt katımızda oturuyorlar kızımı kimseye vermek istemedm görmceme burda görsgm yazıları attm dikkate alsnlar görsnler dikkat etsnler die ama geçen kucaklarına aldılar bişey diyemedm bugun çok halsiz eşim dedi sabah dedm uykusuzdr uyusun geçer ama geçmyo ateşi falan yok netten baktım bebeklerde çocuklarda en belirgin belirti halsizlk yazdıgını görnce içime kurt düştü bilgisi olan yazabilirmi