Kızım 5ay 25 günlük 1 hafta önce tadımlara başladık. Önce sebzeyle başladık 1 hafta sonra yogurda başladık. Ancak kızım aslaa agzını açmıyor. Hiç yemek istemiyo Kilit yapıyo elimle bile zor acıyorum o zamanda aglıyo yutmuyo. Başına gelen var mı sizde nasıl gidiyor ek gıda? Önerisi olan varsa çok memnun olurum.