Asyamom243 bizimki 3500 kg doğdu bebekliğinde tontik tontikti ama ne zaman yürümeye başladı zayıfladı… herkes bu çocuğa süt ver içine bebe büsküvisi koy, yemeklerine ekmek doğra, herkesin bir fikri var biride çıkıp demiyor bu çocuk neden bu kadar hareketli ? 😀 hiiiççç kafanıza takmayın bizimkide yaşıtlarına göre dil otu yemiş gibi çok konuluyor, davranışları büyük adam gibi ve çok nazar değiyor bizde herkese yaşını büyük söylüyoruz artık 🤣🤣