Kızlar bebeğim 3 aylık. 1 aydır ağzı akıyor gibiydi. 2 3 gündür baya arttı. Hatta su gibi kolumuza falan akıtıyor. Yakası kolları ıslak. Huzursuz. Iştahsız. Sürekli uyku hali var ama kucakta uyuyor. Iki gündür kakasını çok zor yapıyor ve sümüklü kaka yapıyor. En önemlisi bir haftadır falan başı ateslenip duruyor. Terliyor. Kız kardeşim 3 aylıkken diş çıkarmış. Iki gündür kakası da tuhaf olunca acaba dedim. Siz dış çıkarırken neler yaşadınız? Doktora ancak götüreceğim birkaç gün içinde gidebiliriz. Maaş yatmadan elim kolum bağlı.