Nilkus Hanımlar merhaba. Bebeğim 6 aylık ve işe başlamam gerekiyor artık. Kamuda kadrolu çalıştıgim için süt iznim var.. öğlen 1 buçukta çıkıyorum işten bu süreçte annem bakacak kızıma.. emziriyorum da. Siz bu süreci nasıl yaşadınız acaba.
Rengin Nilkus öğlene kadar calisacaksaniz cok cok rahat geçirirsiniz bu süreci. Ek gidaya da baslamissinizdir. Sabah giderken emzirin sonra kahvalti yapar zaten gelince de ogleden sonra sizinle misss❤