Canselsener ben kışın çok kullandım o zaten bebeğim 9 aylıktı yazın da ince giydirerek kullanmıştım o zaman daha küçüktü çok çabuk uyuyordu özellikle kafa örtüsü çok kullanışlıydı.. Benim genel olarak bel ağrım olduğu için saatlerce kullanamıyordum ama genel olarak alışınca çok zor gelmiyor.. Üst kısmını çok sıkmamak lazım bide bacaklarını düzgün ayarlamak bebeğin önemli tam bel oyuğuna denk gelecek şekilde ayarlarsanız bel kemerini o zaman beliniz daha az ağrır çok sıkmayın çok da bol bırakmayın..