2kidsmom Tatlış oğluşum 36+6 da dünyaya gelmeye karar vermiş. Kontrolde sancılarımız çıktı. 2.sezeryan olduğu için doktorumuz hemen doğuma aldı 💙 herşeyiyle çok iyi maşallah 💙💙💙