SinyorinA Efeninannesiii02 kabizlik icin sabahlari ac karnina 1adet gün kurusu yiyin ve üstüne 1 bardak su icin 😊 basur varsa o kanamistir diye düşünüyorum
strongMom Efeninannesiii02 zorladıgınızdan dolayı çatlak oluşmuş olabilir. Elinizle bakın elinize meme ucu tarzında bişe geliyor mu, inşAllah yoktur eger varsa hemoroid(bagsur) dir. Bende hamileyken hiçbişr yiyip içemedigimden dolayı kanama oluyordu hala daha zorlayınca oluyor yani kabız olunca. Geçmiş olsun 🤗
Efeninannesiii02 Meryem- ewet gittim çatlak oluşmuş dedi ve krem hap bide fitil verdi bide hergunb2 3 defa ılık su yapıp içine oturacakmışım
Efeninannesiii02 Akinbebek ağrımin olup olmadığını sordu zaten afedersiniz ben büyük abdestini yaparken sanki yırtılmista yanıyo gibi hissediyorum onu syledim ve çatlak oluşmuş dedi
Eliffmomm Efeninannesiii02 canım geçmiş olsun kanamalı basur yaşıyorsun büyük ihtimalle genel cerrahiye görün
Minik1anne Efeninannesiii02 benimde arada oluyor canım kabız olunca zorlamadan dolayı yırtılıyor ve kanıyor acı hissi varmı bende acı hissi oluyor çünķü
Derin34 Yıllarca aynı dertten muzdarip biri olarak, son 1 yıldır günde 1 kez şekersiz yada çok az şekerli şeftaliden erikten komposto tüketiyorum genelde öğle vakitleri. Çok kolaylaştırıyor.
Cicismoms Efeninannesiii02 bende de olmuştu fos diye hemde çok korkmustum gittim genel cerrahi kolonoskobi yaptılar birsey çıkmadı ilaç verdi kullandım geçti cnm