Karam38 Kiz lar benim 9 günlük bebeğim var henüz lohusayim bugün üşüttüm biraz her usumemde göğüs ucum sancılanıyor geçiyor ama birazda sanki sütüm azaldı bu durumu yaşayan varmi aceba acil
Halece Karam38 lohusayken benim de göğüs ucum çok sızlardı üşür gibi ama geçti normaldir diye düşünüyorum
Uurbocuu Karam38 biran once sağım yaparak sütünü cogaltmalisin iki göğsünü de sag bol bol süt gelmese bile dut kurusu kuru erik tüketirsen cok iyi gelecektir 😘
Karam38 ArdaDanyalSara normal oldu canım bu sızlama üşüme olayından sonra sütüm azaldı sanki aynen korkmaya basladim
ArdaDanyalSara Karam38 göğüs ucu çok hassas belli bir zaman sonra geçer. Bebeğim 5 aylık bazen uzum emsin biraz sızlar. Süt insiğindede sızlıyor. Sütünüzü sağın nekadar çıkacak ebenize danışın ona göre formül mamaya başlarsınız.
Ttgb255 Ben 41. Gündeyim benimde sızlıyor hala 😐 çare bulan varsa banada desin 😭 bazen iğne batıyor gibi ikisi birden sızlıyor sonra süt damlıyor ve dediğiniz gibi sağ tarafta azaldı baya bi 50 cc anca geliyor bebeğime mama vermek zorunda kaldım